O nás

o nás

V spoločnosti ORAVA CONSULTING v Trstenej ponúkame kvalitné účtovníctvo, služby mzdovej a personálnej agendy alebo spracovanie daňových priznaní už veľarokov. Za dobu nášho pôsobenia sme dostali možnosť spolupracovať so stovkami klientov z radov drobných podnikateľov i významných regionálnych firiem a pri každej z týchto zákaziek sme si dávali veľmi záležať na tom, aby ich náš servis posunul dopredu a umožnil im venovať svojmu podnikaniu maximum. V našej spoločnosti vieme poskytovať služby na vysokej profesionálnej úrovni, ktoré čerpajú z bohatých profesijných skúseností i perfektnejznalosti odboru.

Naše účtovníctvo i mzdový alebo personálny servis sú tu preto, aby podnikateľom uľahčili život a pomohli mu nestratiť sa v džungli administratívnych povinností. Chceme, aby mal každý podnikateľ možnosť nechať si poradiť v komplikovaných oblastiach účtovníctva alebo daní a pretopodrobne sledujeme všetky zmeny a novinky v odbore i súvisiacej legislatíve, aby to nemuseli robiť naši klienti. Bez problémov zvládame bežný účtovnícky servis a dopĺňame ho individuálnym prístupom, takže každý z našich zákazníkov dostáva služby prispôsobené na mieru svojim potrebám a časovým možnostiam. Budeme radi, ak nám i Vy kedykoľvek dáte vedieť, ako by ste si ideálny účtovnícky servis pre svoju firmu predstavovali.

Vyberať môžete z nasledujúcich služieb

Účtovníctvo

Ponúkame vedenie jednoduchého i podvojného účtovníctva. Veľmi dbáme na to, aby boli naše účtovnícke služby v úplnom súlade s platnou legislatívou, ponúknuť Vám dokážeme oveľa viac než len to. Náš servis je každému klientovi šitý na mieru tak aby mu okrem plnenia nepríjemných administratívnych povinností poskytol tiež prehľadné, spoľahlivé informácie o stave jeho hospodárenia. Zároveň poskytujeme tiež kvalifikované poradenstvo vo všetkých oblastiach, ktoré s účtovníckou problematikou súvisia. Náš servis je koncipovaný tak, aby Vám ušetril čas, pritom Vám bol k dispozícii, kedykoľvek to budete potrebovať.

Mzdy a personalistika

Dlhodobo sa staráme o všetky povinnosti, ktoré podnikateľom a firmám pribúdajú spolu s ich vlastným tímom zamestnancov. Postaráme sa o kompletné administratívne záležitosti, počínajúc nástupom zamestnancov a s tým spojenej nutnosti zostaviť pracovné zmluvy alebo zamestnancov prihlásiť v zdravotných poisťovniach. Na pravidelnej báze pre Vás budeme zaisťovať tiež všetko, čo súvisí s pravidelnou výplatou miezd – spracujeme výplatné pásky i mzdové listiny alebo všetky príkazy na úhradu.

Daňové priznania

Robíme všetko preto, aby ste svoje daňové priznanie mohli odovzdať včas a v predpísanej podobe. Zostavujeme priznania k daniam z príjmu fyzických i právnických osôb, k dani z pridanej hodnoty nebo k dani z motorových vozidiel.

Hľadáte niekoho, kto účtovníctvunaozaj rozumie a dokáže Vám v tejto oblasti dodať servis podľa Vašich predstáv? V spoločnosti ORAVA CONSULTING sa vo svojej práci dokonale vyznáme a svojim klientom poskytujeme služby na špičkovej úrovni. Zavolajte nám a dohovorte si s nami osobnú schôdzku v našej kancelárii v Trstenej alebo priamo v sídle Vašej firmy! Tešíme sa na Vás.

Čím sa riadime pri práci

V účtovníckej kancelárii ORAVA CONSULTING perfektne zvládame všetky aspekty personálnej a mzdovej agendy, jednoduchého i podvojného účtovníctva a daní. Vieme, aké dôležité je pre každého podnikateľa mať po ruke šikovného účtovníka, ktorý za neho spoľahlivo vybaví všetku administratívu a uvoľní mu ruky na uskutočňovanie jeho podnikateľských vízií. Preto sa snažíme, aby boli naše služby vždy na špičkovej úrovni a poskytli našim klientom všetko, čo od nich očakávajú.