Naše kompletné služby

Chceme, aby od nás každý podnikateľ dostal služby, ktoré mu sadnú na mieru, aj preto je konkrétny priebeh našej vzájomnej spolupráce predovšetkým vo Vašich rukách. Vyberte si z nasledujúceho prehľadu našich služieb tú, ktorú práve potrebujete a dajte nám vedieťdetaily o svojich požiadavkách! Tešíme sa na spoluprácu s Vami.

služby

orava consulting

Účtovníctvo

Vo firme ORAVA CONSULTING ponúkame vedenie jednoduchého i podvojného účtovníctva. Súčasťou našich služieb je na miestepravidelné spracovávanie Vami dodaných dokladov pomocou kvalitného účtovníckeho softwaru. Počas celej našej spolupráce budete mať zároveň k dispozícii kvalifikované poradenstvo vo všetkých témach, ktoré sa účtovníctva alebo súvisiacej legislatívy dotýkajú. Ďalšie účtovnícke služby zahŕňajú tiež realizáciu účtovných závierok alebo rekonštrukciu účtovníctva.

Prehľad účtovníckych služieb spoločnosti ORAVA CONSULTING:

spracovanie účtovných dokladov
vedenie zákonom stanovenej evidencie a kníh
spracovanie ročnej účtovnej závierky
spracovanie mesačných výkazov pre klienta
evidencie pohľadávok a záväzkov, evidencia k dani z pridanej hodnoty (jednoduché účtovníctvo)

mzdy

Mzdová agenda

Administratíva spojená so mzdami je neoddeliteľnou súčasťou života každého podnikateľa alebo firmy, ktorá má vlastný tím zamestnancov. Mzdovú agendu je nutné starostlivo spracovávať na pravidelnej báze, čo si vyžaduje pomerne rozsiahle znalosti problematiky a predovšetkým schopnosť dôkladnej, precíznej práce. V ORAVA CONSULTING mzdovú agendu bez problémov zvládame a dokážeme Vám tak ponúknuť okrem iného nasledujúce služby:

Prehľad účtovníckych služieb spoločnosti ORAVA CONSULTING:

  spracovanie účtovných dokladov
–  vedenie zákonom stanovenej evidencie a kníh
– spracovanie ročnej účtovnej závierky
– spracovanie mesačných výkazov pre klienta
– evidencie pohľadávok a záväzkov, evidencia k dani z pridanej hodnoty (jednoduché účtovníctvo)

administratíva

Personalistika

Kedykoľvek priberáte nových zamestnancov alebo Vás opúšťajú terajší, spája sa s tým okrem iného i veľa administratívy, ktorú je nutné vybaviť. My dohliadneme na to, aby ste mali kvalitne zostavené zmluvy i starostlivú evidenciu zamestnancov. Medzi ďalšie služby v rámci personálnej agendy patria tiež:

– pracovné zmluvy
– pracovné náplne
– dohody o zmene pracovnej zmluvy
– výstupné a zápočtové listy
– evidencia zamestnancov
– oznamovacia povinnosť
– aplikácie právnych noriem

administratíva

Daňové priznania

Každoročné podávanie daňových priznaní dokáže nie jednému podnikateľovi spôsobiť vrásky na čele. My saza Vás postaráme o včasné vyplnenie i odovzdanie všetkých typov daňových priznaní a ak by ste nestíhali, zariadime pre Vás odklad podania. Daňové priznania spracovávame pre nasledujúce typy daní:

– daň z príjmov fyzických osôb
– daň z príjmov právnických osôb
– cestná daň
– daň z pridanej hodnoty

Ako si objednať účtovnícke služby

Každoročné podávanie daňových priznaní dokáže nie jednému podnikateľovi spôsobiť vrásky na čele. My saza Vás postaráme o včasné vyplnenie i odovzdanie všetkých typov daňových priznaní a ak by ste nestíhali, zariadime pre Vás odklad podania. Daňové priznania spracovávame pre nasledujúce typy daní:

 

e-mail: info@orava-consulting.sk
telefón: 0911 821 819

Skúste spoluprácu s nami a získajte v nás spoľahlivého partnera, ktorý Vám dokáže poradiť so všetkým, čo sa oblasti účtovníctva týka! Tešíme sa na spoluprácu s Vami.

mzdy