Naše kompletné služby

Chceme, aby od nás každý podnikateľ dostal služby, ktoré mu sadnú na mieru, aj preto je konkrétny priebeh našej vzájomnej spolupráce predovšetkým vo Vašich rukách. Vyberte si z nasledujúceho prehľadu našich služieb tú, ktorú práve potrebujete a dajte nám vedieťdetaily o svojich požiadavkách! Tešíme sa na spoluprácu s Vami.

Účtovníctvo

Vo firme ORAVA CONSULTING ponúkame vedenie jednoduchého i podvojného účtovníctva. Súčasťou našich služieb je na  miestepravidelné spracovávanie Vami dodaných dokladov pomocou kvalitného účtovníckeho softwaru. Počas celej našej spolupráce budete mať zároveň k dispozícii kvalifikované poradenstvo vo všetkých témach, ktoré sa účtovníctva alebo súvisiacej legislatívy dotýkajú. Ďalšie účtovnícke služby zahŕňajú tiež realizáciu účtovných závierok alebo rekonštrukciu účtovníctva.

Prehľad účtovníckych služieb spoločnosti ORAVA CONSULTING:

  • spracovanie účtovných dokladov
  • vedenie zákonom stanovenej evidencie a kníh
  • spracovanie ročnej účtovnej závierky
  • spracovanie mesačných výkazov pre klienta
  • evidencie pohľadávok a záväzkov, evidencia k dani z pridanej hodnoty (jednoduché účtovníctvo)

Mzdová agenda

Administratíva spojená so mzdami je neoddeliteľnou súčasťou života každého podnikateľa alebo firmy, ktorá má vlastný tím zamestnancov. Mzdovú agendu je nutné starostlivo spracovávať na pravidelnej báze, čo si vyžaduje pomerne rozsiahle znalosti problematiky a predovšetkým schopnosť dôkladnej, precíznej práce. V ORAVA CONSULTING mzdovú agendu bez problémov zvládame a dokážeme Vám tak ponúknuť okrem iného nasledujúce služby:

  • výpočet miezd
  • výkazy pre poisťovne a Daňový úrad
  • ročné zúčtovanie dane z príjmu
  • ročné zúčtovanie zdravotného poistenia
  • spracovávanie výkazov
  • pravidelný reporting podľa potrieb klienta

Personalistika

Kedykoľvek priberáte nových zamestnancov alebo Vás opúšťajú terajší, spája sa s tým okrem iného i veľa administratívy, ktorú je nutné vybaviť. My dohliadneme na to, aby ste mali kvalitne zostavené zmluvy i starostlivú evidenciu zamestnancov. Medzi ďalšie služby v rámci personálnej agendy patria tiež:

  • pracovné zmluvy
  • pracovné náplne
  • dohody o zmene pracovnej zmluvy
  • výstupné a zápočtové listy
  • evidencia zamestnancov
  • oznamovacia povinnosť
  • aplikácie právnych noriem

Daňové priznania

Každoročné podávanie daňových priznaní dokáže nie jednému podnikateľovi spôsobiť vrásky na čele. My saza Vás postaráme o včasné vyplnenie i odovzdanie všetkých typov daňových priznaní a ak by ste nestíhali, zariadime pre Vás odklad podania. Daňové priznania spracovávame pre nasledujúce typy daní:

  • daň z príjmov fyzických osôb
  • daň z príjmov právnických osôb
  • cestná daň
  • daň z pridanej hodnoty.